خبرهایی از نقل و انتقالات مهم تابستانی


شایعات جدی تر میشوند و هر روز احتمال جدا شدن کلودیو از یووه بیشتر میشود. به نظر میرسد روند مذاکرات میان سران یوونتوس و باشگاه منچستر انگلیس وارد مرحله ی جدیدی شدهاست. توتو اسپورت گزارش داد که باشگاه منچستر پیشنهاد ۲۵ میلیون پوندی خود را برای خرید کلودیو مارکیزیو تقدیم سران یوونتوس کرده و مذاکرات با مدیر برنامه های این بازیکن نیز ادامه دارد. البته مدیر برنامه های مارکیزیو واکنشی در قبال این شایعات نشان نداد و به نظر می رسد طی چند روز آینده، تکلیف نهایی قرارداد مارکیزیو مشخص شود.
 

یووه برای جذب رانوکیا وارد رقابت با منچستر شد
مسئولان یووه امیدوارند با تغییراتی که در منچستر رخ داده است و عدم صعود اینتر به اروپا بتوانند این مدافع سابق باری را به دست بیاورند. قرارداد وی با اینتر تا دو سال دیگر اعتبار دارد.
 

پودولسکی از پیشنهاد یووه خوشحال است
در روزهایی که روزنامه ها نام هایی مانند ایگواین، یووتیچ و سوارز را برای پیوستن به یووه مطرح میکنند، لوکاس پودولسکی پیشنهاد یووه را برای خود یک افتخار دانست. بعد از ابراز علاقه ونگر به لیختشتاینر، مسئولان یووه که به دنبال پودولسکی بودند شاید به فکر معاوضه این دو بیفتند. گفتنس است که پودولسکی در ۳۳ بازی ۱۱ گل زده است.
 

رئال نیز به جمع مشتریان لختشتاینر پیوست
گونزالو هیگوآین یکی از اهداف اصلی یووه برای نقل و انتقالات تابستانی می باشد و سران یووه مذاکرات خود را آغاز کرده اند. گویا کارلو آنجلوتی مربی فصل بعد رئالی ها خواهد بود و با توجه به اینکه وی علاقه ی خاصی به بازی استفن لختشتاینر پیدا کرده است، یوونتوسی ها می توانند از این بازیکن برای بخشی از مبلغ قرارداد گونزالو هیگوآین استفاده کنند.
 

فردا روز سرنوشت ساز
بپه ماروتا هفته گذته مذاکرات بر سر هیگوآین را تایید کرد و اعلام کرد که به زودی برای صحبت های نهایی به رئال خواهد رفت. در این راستا ماروتا فردا به سمت رئال پرواز خواهد کرد و پس از برگزاری نشست با سران رئال بر سر نقل و انتقالات میان و باشگاه صخبت خواهند کرد. گفتنی است که اگر این مذاکرات نتیجه ای نداد، یووه به فکر توز خواهد افتاد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : جمعه 3 خرداد 1392برچسب:, | 7:53 | نویسنده : هادی موذنی |